Anul acesta, conferinţa PRbeta are loc pe 16 şi 17 mai. Tema ediţiei din acest an e legată de oameni şi puterea lor de a colabora. 

Ce mi se pare mie fascinant este că se vorbeşte despre colaborări la Timişoara, în oraşul în care eu am văzut unele dintre cele mai strânse comunităţi de-a lungul timpului. Fie că mă gândesc la comunitatea de oameni adunată în jurul acestei conferinţe, sau de comunitatea de blogging, care era o forţă în urmă cu câţiva ani. Cu întâlniri constante şi entuziasm mai ceva decât la Bucureşti.

Şi cu toate astea tot vor să vorbească despre comunitate, colaborare şi dezvoltarea alături de alţi oameni. Vor să îmbunătăţească ceea ce reprezintă deja un mare avantaj la Timişoara.

E drept că PRbeta nu mai e de mult o conferinţă locală, vin oameni din toate colţurile ţării (şi de la Constanţa, şi de la Galaţi), poate că se răspândeşte cultura asta colaborativă şi prin alte zone.

Ne vedem la PRbeta şi în acest an, de data asta voi prezenta un studiu de caz al unei campanii la care am lucrat cu drag anul trecut la Superior Media. Vom vorbi în premieră despre asta (o să prezint studiul de caz alături de cineva de la client), e o campanie care demonstrează că *în anumite cazuri* poţi avea bugete considerabile de ads, poţi să faci lucrurile corect şi cu toate astea să nu ai rezultate. Iar aici intervine PR-ul clasic. Componenta de reputaţie, brand awareness-ul. Totul verificat cu cifre, pentru că vorbim de o campanie care s-a întins pe mai bine de 6 luni, deci a fost timp suficient de teste.

Ce-aş mai vrea să subliniez este că e un super line-up de speakeri în acest an. Foarte mulţi oameni noi (aproape toţi, de altfel). Şi workshopurile sunt foarte mişto, şi în zone diferite faţă de ce s-a făcut până acum, cu Alex Neştian pe partea de start-ups şi Raluca Duţă pe folosirea emoţiei în comunicare.

Vă puteţi înscrie la conferinţă aici.