De vreo 2 ani se vorbeşte de problemele pe care le are cel mai mare aeroport din ţară. Pistele au denivelări mari şi au tot fost cârpite, spaţiile în care sunt primiţi pasagerii sunt prea mici, se formează cozi, transportul este sub-dimensionat.

Aeroportul ăla este un pericol pentru toţi pasagerii care îl tranzitează. Mai întâi s-a ciocnit un autobuz cu o maşină tehnică, apoi au explodat anvelopele unui ATR (acele avioane cu elice care efectuează zboruri interne pentru TAROM).

Cu anvelopele vorbim fie de uzură prea mare, în toată schema aceea în care TAROM a devenit o companie căpuşată din toate părţile, fie de probleme cu pistele din ţară (pe care acel ATR le foloseşte zilnic).

Cu accidentul de maşină probabil că e o neatenţie, însă am văzut de multe ori manevre care mi s-au părut a fi făcute la nimereală pe aeroport. Vorbesc de şoferi de autobuz care au oprit într-un loc, apoi au mai avansat 2 metri că erau prea în spate opriţi, alte maşini utilitare care păreau că ezită să dea prioritatea unui autobuz etc.

Presupunerea mea e că şi acolo spaţiul e la fel de înghesuit precum în terminal. N-o să vină niciun angajat al aeroportului să se plângă, dar cred că nu doar pistele au probleme, ci şi tot spaţiul pe care se face transferul de la terminal la aeroport + zona în care se parchează avioanele.

Şi dacă nu reuşim să curăţăm de toate pilele şi cumetriile atât aeroportul Otopeni, cât şi TAROM-ul, o să apară probleme şi mai mari, poate chiar cu mai multe victime.

Ah, şi apropo de povestea cu anvelopele ATR-ului, vedeţi de ce e important să păstrezi centura cuplată până în momentul în care avionul s-a oprit de tot?