Dacă nu ştiţi de Visibilty Report şi lucraţi în zona de online, ar trebui să puneţi mâna şi să vă documentaţi puţin. Pentru că Visibilty Report e un tool super util pentru toţi oamenii care au treabă online, fie că vorbim de marketeri, owneri de magazine online sau alte businessuri.

Printre altele, poţi să vezi ce face concurenţa în termeni de vizibilitate pe Google, poţi să evaluezi anumite cuvinte cheie, să descoperi care e competiţia pe o anumită nişă (de exemplu, cât de multe cuvinte cheie a acaparat eMAG pe nişa de sport, să zicem). Tool-ul e gratuit, e oferit de Upswing, şi eu l-am folosit cu succes de câteva ori pentru prezentări iniţiale la client. Cum ziceam, e vorba de situaţiile alea în care nu ştii absolut nimic despre un domeniu şi abia începi să faci research-ul. Dar sunt şi alte scenarii în care poate fi folosit.

Pe lângă asta, au venit recent cu un update, în care au introdus istoricul pe august 2019 – ianuarie 2020 şi cu noi funcţionalităţi. Puteţi să vedeţi ce siteuri au avut cele mai mari creşteri în ultima lună, cum s-a schimbat traficul şi prezenţa pe Google, dar şi un profil complet pentru siteurile mari. De exemplu, profilul eMAG, cu toate categoriile pe care au rezultate, estimări pe numărul de căutări, afişări ale siteului şi traficul organic. Apoi puteţi să intraţi pe o categorie şi să vedeţi estimările din volumul total de search plus keywordurile principale cu estimările lor.

Mai multe detalii despre noutăţi aici.