Avem medicii care sunt în linia întâi şi sunt obligaţi să muncească în condiţii de stres şi riscuri. Pe urmă avem toţi oamenii care intră în contact cu foarte multă lume, de la curieri la angajaţii din supermarketuri. Tot respectul pentru ei, că sunt cei mai expuşi. Nu e nimic de discutat aici.

Eh, dar din marea masă de oameni care stau pe-acasă, la adăpost, propun un rând de aplauze şi pentru toţi creatorii de conţinut care mai sunt în stare să presteze ceva zilele astea. Care au chef să scrie chestii interesante, pe subiect sau nu, care citesc şi selectează articole. Pot să vă spun că e foarte greu să-ţi ardă de aşa ceva în contextul actual.

Eu, unul, lucrez la program normal în agenţie, dar o fac preponderent de acasă, aşa că foarte mult timp liber nu am. Însă timpul ăla e umplut mai degrabă cu gânduri legate de tăieri salariale, restructurări, criza ce urmează, calcule şi bugete. Avem mulţi clienţi care vor fi afectaţi rapid de situaţia asta, alţii vor fi afectaţi puţin mai încolo, oricum nu scapă nimeni. Am auzit deja de primele concedieri din agenţii (deci nu Horeca sau vreun domeniu care e afectat azi) şi de primele tăieri de salarii.

Se fac tot felul de scenarii şi calcule, deşi adevărul e că nimeni nu ştie nimic, cum zice Vali.

Aşa că e mare lucru să poţi să mai gândeşti chestii, să fii creativ, să iei interviuri şi să contribui în felul ăsta. Manafu are o serie interesantă pe blog, Vali postează mult, la fel şi Radu, Cismaru.  

Cristina publică zilnic de când a început nebunia asta.

Redacţia DOR merge înainte.

Sunt sigur că mai sunt şi alţii. Şi nu doar bloggeri, am văzut şi Youtuberi care produc chestii mişto zilele astea. Daţi un follow, un share, un comentariu, chiar ajută în perioada asta.

Cum ziceam, pare uşor, dar nu e chiar floare la ureche să te mobilizezi când toată lumea din jur e setată pe un singur lucru.