Cei de la Upswing au avut un webinar săptămâna trecută pe care abia acum am apucat să-l văd. Radu Mărcuşu, CEO-ul Upswing, a vorbit despre cum se pot adapta businessurile la situaţia actuală şi a ţinut o prezentare cu exemple mişto de afaceri care au pivotat etc. De exemplu, ştiaţi că Miniprix vând acum legume şi fructe? Mie îmi scăpase informaţia asta. Mă rog, au o întreagă secţiune de minimarket.

Despre Upswing am mai vorbit pe blog, fac SEO şi content pentru o grămadă de companii şi au dezvoltat anul trecut un tool gratuit numit Visibility Report.

Mergând pe aceeaşi idee, au lansat acum acest Upswing Covid-19 Data Insights Hub. E un tool care trage informaţii din Google Trends şi îţi arată ce cuvinte cheie au avut creşteri importante în ultima vreme pe diverse categorii. Pentru că e clar că acolo e cererea mare, aşa că poate vă adaptaţi businessul sau vă îndreptaţi atenţia acolo.

De exemplu, dacă mergeţi la categoria Books, o să aveţi surpriza să descoperiţi că a scăzut mult interesul pentru „poveşti de adormit copiii”, dar au bubuit căutările pe „monopoly pret”. 

Sigur că ştim că biletele de avion s-au dus în cap, dar cât de mult? Care a fost trendul? Vedem în graficul care e centralizat alături de mii de alte cuvinte cheie. Dintr-un motiv sau altul, a explodat şi numărul de căutări pe „caiace”, probabil că o să fie un nou trend după ce ieşim din nebunia asta, sute de români se vor plimba cu caiacul.

Tristeţe mare şi pentru „prosecco”, care s-a dus în cap zilele astea, probabil după ce a anunţat Iohannis că prelungeşte starea de urgenţă.

Mă rog, recomand să vă uitaţi la webinar, apoi să căutaţi informaţii legate de domeniul care vă interesează, altfel nu e foarte relevant să citiţi la întâmplare date de acolo. Găsiţi nişte informaţii extra aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu