Mă dădeam pe interneţi şi mi-a apărut reclama asta pe Facebook. După ce mi-a apărut blue screen la creier, am luat-o şi am pus-o pe Facebook. 

Dar pentru că e o zi frumoasă de primăvară şi pentru că vreau să fiu constructiv, hai să discutăm puţin de ce e greşit să spui că un influencer e expert la spălat vase.

Îmi place Fairy, folosesc produsele lor, cred că am făcut şi o campanie cu ei acum câţiva ani. Aici nu e vorba despre brand, e vorba despre agenţie, care a avut o alegere nefericită de cuvinte. Aia e, toţi greşim, e pandemie.

Când un om precum Sînziana Iacob se asociază cu produsul tău, iar omul ăla e recunoscut în online pentru pozele pe care le face, pentru clipuri, pentru articolele pe care le scrie pozele pe care le face, nu poţi să vii şi să-l numeşti “expert la spălat vase”. Că o dai oarecum în derizoriu.

Sînziana Iacob poate că şi-a schimbat total experienţa în ceea ce priveşte spălatul vaselor cu noul Fairy. Poate că Sînziana se bucură că poate să spele vase cu Fairy Platinum, poate că a ales să spele vase cu noul Fairy Platinum. Cel mult poate că adoră să spele vase cu noul Fairy (deşi e trasă de păr şi asta, că nimeni nu adoră să spele vase). 

Dar nu prea merge să zici că e expertă la spălat vase. Nimeni nu e expert la aşa ceva. Nu e ca şi cum Zewa o să ia acum un influencer şi o să spună că e expert… înţelegeţi voi.

Mie mi s-ar părea aiurea să zică un brand despre mine că sunt expert la spălat vase. Mă şi văd la o conferinţă de-ale lui Manafu, în panel, cutare expert pe online, cutare expert pe marketing, Alex Ciucă expert la spălat vase…