Cred că anul trecut a început Dorna să se joace cu ambalajul sticlelor, le-au schimbat forma, dopul (oribil noile dopuri) şi au ajuns în punctul în care sticla de apă plată era foarte uşor de confundat cu cea de apă carbogazoasă.

Efectiv erau de un verde apropiat, unul mai închis, altul mai deschis, cu nişte diferenţe greu de sesizat. Şi, dintr-o dată, o chestie extrem de simplă precum alegerea apei a devenit complicată. Mereu aveam dubii dacă văd bine la raft. E plată? E cu bule? Eh, şi nu e genul de chestie la care vreau să mă gândesc, serios.

Nu vreau să-mi fie greu să identific şi sticla de apă.

Până la urmă cineva de la brand a fost suficient de deştept încât să decidă schimbarea packagingului, din verde în transparent complet. Acum e super simplu să diferenţiezi cele două sticle, aştept să se prindă cineva şi că e o problemă cu dopurile. Ştiu, sunt mai economice, mai ecologice dopurile astea, dar hai să găsim împreună o metodă prin care să nu fiu nevoit să deschid cu tricoul 9 din 10 sticle.

Deci da, aşa recunoaşte un brand că a greşit, revine la modelul iniţial. Bine măcar că s-au prins, chiar dacă după 1 an.

2 comentarii. Leave new

  • M-au terminat nervos de când au schimbat dopul ăla, eu nu mai reușesc să deschid nicio sticlă de la ei. :)) Pare că oamenii de la brand nu-și consumă propriul produs.

    Răspunde
  • De cand nu mai lucrez eu la Coca Cola (detinatoarea brandului Dorna) s-a dus pe plua si firma asta! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu