in Web

62% dintre românii de pe net se gândesc la ce e real și ce e fake

Cred că e cea mai importantă informație care mi-a atras atenția din Digital 2022 Romania, prezentarea localizată a celor de la Data Reportal: 62% dintre românii de pe net se gândesc la ce e real și ce e fake.

Aproape 2 din 3 români care se dau pe net înțeleg că sunt multe lucruri false care circulă pe internet și își pun întrebări. N-avem cifre, dar probabil că sunt procente bune din acești 62% care s-au cam săturat de atâta falsitate în online. Poate că de-aia e și trendul ăsta de sinceritate ostentativă care circulă printre influencerițe. Toate pozele alea cu femei nemachiate, care insistă constant să arate că ele sunt true și n-au doar viața fabuloasă din feed-ul de poze, mai au și o viață nefabuloasă, preț de 3-4 storyuri pe lună.

Din păcate, doar o treime se gândesc ce fac companiile cu datele lor.

Interesantă și diferența uriașă între reachul statusurilor text și restul. La nivel global diferențele sunt mult mai mici. Fraier cine o să mai pună postări altfel decât cu text de-acum încolo. În ambele slideuri este măsurat engagementul, însă cele două sunt strâns legate.

Iar media atât de joasă a reachului arată că statusul text only este un fenomen marginal (în bula noastră poate că vedeți mai des oameni cu statusuri lungi, dar per total ei o excepție). De-aia are și mult succes, că iese din tipare.

De notat creșterea impresionantă YoY a smart watchurilor și a brățărilor de fitness. 30% creștere YoY e ceva ce nu prea se mai întâmplă cu multe categorii de produse nicăieri în lume. 

Și dacă vorbim de creșteri impresionante, +41% pentru fashion YoY pe ecommerce! Mi se pare excelent. Și celelalte categorii au dus-o bine, însă fashionul deja era la un anumit nivel, ceilalți au pornit cu creșterea de mai jos. 

Restul de cifre se găsesc mai jos, sigur puteți găsi și alte amănunte interesante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu