Luna trecută s-a întâmplat IQ Digital Summit Brașov, un eveniment inițiat de Upgrade 100 și BCR. În cadrul evenimentului a vorbit și Iulian Stanciu care a ținut o prezentare demnă de un masterclass, chiar dacă nu a fost numită așa.

Motivul pentru care încerc să ajung la toate evenimentele eMAG e pentru că am ocazia să mai învăț câte ceva de la Iulian Stanciu, Tudor Manea și colegii lor. Cultura pe care au creat-o este una foarte mișto, diferită față de ceea ce știm din alte afaceri românești. 

Multe dintre informațiile din clipul de mai jos au fost și în articolul pe care l-am scris înainte de Black Friday, însă tot am rămas cu niște lucruri interesante.

Sunt 50 de minute pe care merită să le urmăriți pe TV, de pe canapea, într-o seară de weekend. Eventual și cu un carnețel în mână.

 

4 comentarii. Leave new

  • Ar fi interesantă părerea d-lui despre emag help prin robot.

    Răspunde
    • Păi eficientizare, tehnologie… ce părere poate să aibă?

      Sigur, primele luni o să fie cobai cei care ajung la zona de customer care robotizat, dar acel AI o să învețe și o să devină mai bun în timp.

      Dar sunt curios: cum ajungi să suni la ei? Că eu nu-mi amintesc să fi sunat vreodată în 12-13 ani cu niște sute bune de comenzi. Dacă ceva nu e ok dau retur și aia e.

    • Ai accesat help robotizat? Acela este pentru cei cu 2 neuroni, adică nimeni. E un flit dat clienților. Altfel, am un produs etichetat genius dar la plată intră costul de transport. Ei, după pasul acesta poate vei găsi răspuns la acel robo.
      Cobai? Are you kidding? :))) păi, bro, pentru ce kkt implementezi un asemenea help?!

  • Raspund eu la intrebarea de ce ai suna la ei, cu exemple de anul aceasta. Cont Genius, produse vandute/livrate de emag, nelivrate a doua zi(nu in perioada de blackfriday, sarbatori etc), de 3 ori anul asta. Irigator bucal nelivrat in easybox, nu incape(cu ceva timp inainte luasem unul identic care a incaput). Consola playstation 5, la mine nu a „”incaput”” in easybox la 2 colegi da, am asteptat inca 4 zile sa fie livrata de un curier acasa. Comanda ajunsa in easybox, codul pentru deschidere nu a fost trimis. L-au trimis „manual” dupa ce am sunat la ei. P.S. da 90% din comenzi au fost fara probleme

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu