in Ecommerce

Companiile care au contracte cu diferite firme de curierat au primit în ultima vreme nişte notificări privind modificarea preţurilor (sau actualizarea, depinde de echipa de PR a fiecărei firme). 

Toate înseamnă acelaşi lucru: cresc preţurile. Şi cresc destul de mult, în general 30-40%, în unele cazuri chiar spre 50%. Un colet care era transportat până acum cu 20 de lei ajunge să coste în jur de 30 de lei.

Unde se va vedea costul ăsta? În produse până la urmă, pentru că 19 lei mi se pare că rămâne preţul psihologic pentru orice livrare. Mai ales într-o perioadă în care easybox şi Genius au lansat noul trend al livrării gratuite la locker.

O văd inclusiv la mine, chiar dacă am ambele perspective, chiar dacă înţeleg că un serviciu nu poate să fie gratuit. Mai ales dacă presupune ca un produs să fie luat de pe raft, încărcat într-un camion, dus la un punct fix (care consumă curent, ocupă spaţiu etc.). Şi totuşi mă bucur la transportul gratuit.

2 comentarii. Leave new

  • Cred că toate firmele de curierat vor utiliza în curând indexul de combustibil, implicit vor crește tarifele. SAMEDAY tocmai a anunțat că într-o lună vor începe să îl folosească.

    De asemenea, de pe marketplace eMAG vor dispărea produsele ieftine cu livrare gratis prin Genius, pentru că din septembrie sellerii vor susține 2 lei + TVA pentru fiecare comandă Genius (acum gratuit). Cei mai mulți vor dezactiva Genius de la produsele de 15-20 lei (inclusiv eu) sau vor crește prețurile ca să acopere taxa – ce ai scris și tu în articol.

    Răspunde
    • Pai acum daca comanzi produse ieftine, gen 10-20 lei platesti si transport, chiar daca sunt genius. Sa inteleg ca o sa plateasca selleryl cei 2 lei si clientul o sa il primeasca cu transport 0 ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu