Mă feresc să pun în titlu „românească” pentru că nu cred că se rezumă doar la România problema asta. Cred că e o situaţie generală.

O fată participă la Românii au talent, primeşte Golden Buzz (adică e trimisă direct în finală sau semifinală). 400k views în 4 zile, extaz pentru toţi privitorii.

Pe urmă iese videoclipul oficial. Produs ca la carte, cu styling, machiaj şi tot ce trebuie. Dar cu un sound care nu mai are mare legătură cu piesa cântată iniţial. Zici că e cover.

Asta face industria muzicală, în special cea românească. Ia nişte tineri talentaţi care cântă bine, dar care nu au potenţial comercial şi îi transformă în muzică de Radio ZU şi zilele oraşului Urlaţi.

De-asta cântă Erika Isac acea formă de trap, pentru că Global a hotărât că ceea ce cânta ea iniţial nu era suficient de interesant. Aşa că i-au creat un persona care să se potrivească cu personalitatea ei.

La fel şi cu fata asta. Super mişto varianta acustică, varianta de studio n-are nicio treabă.

 

4 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu