Mă feresc să pun în titlu „românească” pentru că nu cred că se rezumă doar la România problema asta. Cred că e o situaţie generală.
O fată participă la Românii au talent, primeşte Golden Buzz (adică e trimisă direct în finală sau semifinală). 400k views în 4 zile, extaz pentru toţi privitorii.
Pe urmă iese videoclipul oficial. Produs ca la carte, cu styling, machiaj şi tot ce trebuie. Dar cu un sound care nu mai are mare legătură cu piesa cântată iniţial. Zici că e cover.
Asta face industria muzicală, în special cea românească. Ia nişte tineri talentaţi care cântă bine, dar care nu au potenţial comercial şi îi transformă în muzică de Radio ZU şi zilele oraşului Urlaţi.
De-asta cântă Erika Isac acea formă de trap, pentru că Global a hotărât că ceea ce cânta ea iniţial nu era suficient de interesant. Aşa că i-au creat un persona care să se potrivească cu personalitatea ei.
La fel şi cu fata asta. Super mişto varianta acustică, varianta de studio n-are nicio treabă.
4 comentarii. Leave new
Parca ar fi o aducere in actual a Adei Milea. Varianta acustica, evident.
Ada Milea are umor, fata asta e pe emoțional mai mult.
Varianta 2 – scrematuri, icniri si jale. Asa sunt aproape toate piesele la radiourile comerciale. Dezastru.
E industria in general. Am pierdut sirul formatiilor rock pe care le-am descoperit live, pentru ca pe albume suna toate la fel, acelasi rahat generic („the Nickelback effect”).