Un post pe care nu ştiu de ce nu l-am publicat în iunie, înainte de Cannes. Titlul original era Hoi’s Cannes Predictions 2013. Aveţi aici 2010, 2011, 2012.

1. Red Bull – Stratos

2. EON – Energy Experiment – altă idee care pur şi simplu mă entuziasmează, aş vrea s-o văd aplicată şi la noi.

3. FirstWorldProblems – Hashtag Killer – clar genul de idee care prinde în festivaluri

4. Coca-Cola – Small World Machines – foarte mişto idee, cred că despre asta va fi promovarea de brand în viitor. Despre experienţe şi soluţii pentru oameni, la care brandul participă doar în background. Parcă văd că o face McCann în vreo 2 ani pentru ROM, cu România şi Moldova.

5. Carlton Draught – Beer Chase – super funny, nu e mare concept în spate, dar execuţia e bună de tot.

6. HEMOBA + EC VITÓRIA „My Blood is Red & Black” – tot mai multe idei foarte bune din America de Sud. Asta are şi cauză socială, şi media coverage şi tot ce trebuie.

7. UTEC – Potable Water Generator – anul ideilor de advertising care strâng earned media cu soluţii pentru comunitate.

8. Le Trefle – Emma – a devenit viral la momentul la care a apărut, e simpatică şi uşoară

9. Mini – Driving Dogs

10. Laika Studios – Paranorman – o idee de promovare super complexă pentru un film care în România n-a prins aşa bine. Dar în SUA şi-au atins scopul.

11. Jeep – Get Lost GPS – ceva frumos pentru când vrem să ne simţim toţi ca Doru Panaitescu

12. Clouds Over Cuba – The JFK Presidential Library & Museum – încă o idee super muncită, cu extrem de multe materiale. Cred că lansarea Halo 3 a deschis apetitul advertiserilor pentru genul ăsta de campanii complexe.

Şi dacă vreţi să vedeţi şi cine a câştigat pe bune, aveţi aici lista.

2 comentarii. Leave new

  • 6 si 7 sunt foarte tari!

    Răspunde
  • Beer Chase mi se pare genială ca execuție și râd mereu la faza din bar. Coca Cola Small World Machines una din campaniile pe care le-am apreciat și mi-a plăcut tare mult anul ăsta la Cannes, iar „My blood is red and black” a fost una din campaniile mișto pe care le-ai vrea făcute și aici. De fapt e o altă campanie sud americană făcută bine, după „Republica Popular do Corinthians”.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu