De vreo 2 săptămâni au intrat în meniu 3 noi salate la McDonald’s, luni le-au şi lansat în mod oficial. Reţetele sunt semnate de Chef Nicolai Tand, tipul ăla care a fost în juriu la ceva emisiune de la Antena 1 şi are La Cantine de Nicolai aproape de piaţa Victoriei.
Cele 3 salate sunt (de la stânga la dreapta): Greek – cu brânză, roşii cherry şi măsline, Tuna – cu ton, porumb şi ou, Bistro – cu şuncă, brânză şi ou. Eu am încercat-o pe cea din urmă şi n-a fost rea deloc. Ba chiar s-a apropiat de cea mai bună salată pe care am mâncat-o anul ăsta, undeva în Grecia.
E drept că nu sunt în categoria oamenilor care merg la McDonald’s să mănânce salate, dar am o grămadă de prieteni care aleg asta în miez de noapte pe la vreun McDrive.
Însă cel mai interesant mi se pare modul în care fast-foodul numărul 1 din România alege să comunice. Mai întâi a fost asocierea cu Dr. Alin Popescu, acum această asociere cu un Chef cu notorietate. Tare sunt curios cum s-a modificat percepţia publicului faţă de brand şi unde vor să ajungă. Că sigur n-au cum să concureze cu Subway pe zona de fast-food healty-fresh.








2 comentarii. Leave new
O salata e mult mai healthy in comparatie cu painea de subway. Tind sa cred ca tinta lor este SaladBox, care rupe tot mai mult din clientela.
Da, dar e şi mai scumpă salata. Adică se apropie de salatele de la restaurantele obişnuite.