Acum câţiva ani, Carlsberg a anunţat o nouă poziţionare şi un nou tagline: „That Calls for a Carlsberg!”. Noua poziţionare era despre riscuri, urmarea visurilor, explorări şi viaţă curajoasă. Nu pot să spun că m-a dat pe spate la momentul respectiv. Mi se părea că renunţă prea uşor la o platformă care exista de aproape 40 de ani.
Taglineul „Probably the best beer in the world” a fost creat de Saatchi and Saatchi pentru piaţa din UK în 1973. Şi din 1980 încoace a tot fost folosit în diverse forme prin toate reclamele brandului. „Carlsberg don’t do… but if they did, they would probably be the best… in the world” a devenit o replică intrată în pop culture. Reclame ca asta sunt deja clasice.
Anul ăsta văd că cei de la Carlsberg s-au întors la #ProbablyTheBest, mai întâi cu acest print, pe urmă cu spotul absolut bestial de mai jos. Cred că era mişcarea logică, oamenii pur şi simplu n-au renunţat la „probably the best in the world”, atât de bine era înfiptă în memoria colectivă.
https://www.youtube.com/watch?v=8oS3X0KjLVM
Iar zilele trecute au dat o nouă lovitură cu un billboard cu dozator de bere free în mijlocul Londrei. Totul sub hashtagul #ProbablyTheBest. Detalii aici.
Salutăm pe această cale decizia. It’s probably the best in the world of advertising 😀







