În ultimii 2-3 ani KFC a investit în content video, în cadrul unei platforme pe care ei o numesc KFC Social Entertainment. Practic, au făcut niște seriale pentru puștime, în loc să arunce cu toți banii doar pe campanii cu influenceri.
De data asta au luat niște mituri care circulă pe net despre KFC și le-au demontat într-un fel de mockumentary. Poate că e mult spus mockumentary, dar au ieșit niște clipuri mișto. Aici a contat mult alegerea lui Nicu Banea. Încă de acum 3 ani, când Nicu era în campania de la biscuiții 4×4 spuneam că ar merita mai multă atenție din partea brandurilor.
Ideea e simplă, personajul lui Nicu Banea vrea să-și facă propriul lui KFC, cu totul făcut așa cum a citit el pe internet că se face la KFC. Cu pui adus din Kentucky, cu ulei vechi, cu pui făcut la imprimante 3D etc.
Nu-mi dau seama cum a fost primit de puștii din target, umorul lui Nicu Banea cred că merge mai mult la 20+. Pe cifre stă bine și pe Youtube, deci probabil că a avut și succes, că buget de media sigur a avut, am văzut reclame video inclusiv prin GSP.
Găsiți clipurile mai jos, unul după altul. Atenție, că sunt vreo 35 de minute în total.












