Dupa cativa ani in care s-au mintit singuri ca au vanzari bune la Universitate, cei de la Kenvelo au inteles ca studentii fie n-au bani, fie n-au chef sa le cumpere produsele. Asa ca au lasat locul altei banci (e si brd pe latura opusa) care avea nevoie de putin awareness. Si cum sa capeti notorietate daca nu in buricul targului?
In timpul asta Libraria Mihai Eminescu se inghesuie tot mai mult pe jumatatea de colt care i-a mai ramas.
Daca noi ne cumparam haine si ne facem credite ca sa plecam in concediu, ce sa cautam intr-o librarie?
6 comentarii. Leave new
„Kenvelo au inteles ca studentii fie n-au bani, fie n-au chef sa le cumpere produsele.”
…mai bine kenvelo ar intelege ca toate produsele lor sunt de kkt si si-ar desfiinta toate magazinele 😀
pana una alta kenvelo e un singur magazin nu e mai multe;;)
era vorba despre „cei de la kenvelo” 😛
Preferam sa ramana Kenvelo acolo…sau orice altceva. Chiar si un spatiu gol. Dar nu INCA o banca. :(((
Paula, am in drafts un entry despre banci… il postez zilele astea
ideea este ca acum cativa ani cei de la Kenvelo chiar aveau produse de calitate(mai erau si porcarii, dar putine) si aveau si preturi bune…intre timp, probabil crezand ca a devenit un brand puternic pe piata, s-au reprofilat total pe profit, aducand produse in majoritate proaste si la preturi mari…problema e ca nu prea le-a mers…cum probabilitatea sa revina la ce au fost acum 3-5 ani este relativ mica, cel mai probabil intr-un an-doi vor disparea de pe piata locala…