Observaţi o tensiune care a cuprins blogosfera în ultima vreme? Cum toată lumea dă sfaturi, opinează foarte mult despre blogging şi repetă la nesfârşit chestiile spuse deja de prea multe ori prin conferinţe? Ideea e să mai convingă nişte companii să intre în Social Media, pentru că deja nu prea mai ajung banii. Şi pentru că nu mai ajung banii, ajungem noi să ne certăm.
Companiile se duc şi spre alţi oameni, s-a dublat numărul de bloggeri care intră în campanii. Dar banii? Banii sunt cam tot ăia. Şi-atunci nu mai ajung tuturor. Ceea ce e un lucru rău (ca să-l citez pe RăzvanBB). Uitaţi-vă la campaniile săptămânii.
Dacă toată lumea ar fi fericită şi cu burta plină, nu cred că ne-am mai bate pula unii de alţii. Aşa cred eu, că într-o lume ideală nu ne-am trezi frustraţi şi nervoşi, ci ne-am uita la chestiile pozitive. Dar pozitive să fie, nu să le vopsim noi cu roz şi să le punem aşa pe blog.













10 comentarii. Leave new
deci nu mai e valabila aia cu „e loc pentru toata lumea”, nu?
Ba da. Mai putin pentru tine, ca ma cam enervezi. Si de mult voiam sa-ti spun, dar n-am gasit momentul. Inca de cand mi-ai luat campania aia. Stii tu.
De la mine se vede fix invers. Banii sunt mai mulţi, campaniile sunt mai multe, iar bloggerii sunt cam tot aceeaşi (plus alţi 10), iar tensiunile apar uneori din piaţa prea aglomerată de campanii.
Gândeşte-te că sunt agenţii şi branduri care chiar nu mai au de unde să aleagă bloggeri pentru anumite campanii (unii lucrează sau au lucrat cu alt brand concurent, alţii nu se potrivesc/ nu sunt pe nişă.
E loc pentru toată lumea, inclusiv pentru lumea care încă nu şi-a făcut blog (viitorii bloggeri).
Si zici ca ne certam pentru ca sunt prea multe campanii? 🙂
Invidii, hateri, o inflaţie de articole unde nu mai ştii ce e campanie, ce e proprie iniţiativă. Când a fost ultima dată când o poveste personală (fără nicio legătură cu vreo campanie) a rupt gura târgului?
Nu stiu de altii, dar zic de mine. Uite. Sau asta. Sunt idei de tipul „one hit wonder”, dar exista.
Eu comparam campanii vs. bloggeri cu anul trecut, cand scriam asta. Nu mi se pare ca au aparut mult mai multe campanii in peisaj. Tu la ce te referi ca sunt mai multe? Sper ca nu la 2008.
E suficient loc pentru încă câteva sute de bloguri „a-list”, iar certurile sunt normale şi se reglează singure la un moment dat. No worries.
Băi, cât de ZEN îi Negrea ăsta, eu nuş ce mâncă la micul dejun!
Sincer, toata lumea-si vede interesul.Daca tu spui sa nu se certe lumea crezi ca o sa te asculte cineva?
Dar nu le spun sa nu se mai certe. Era doar o observatie participativa.