Când vă mai trece prin cap că ce-a făcut Pepsi cu mash-ul de pe Ciclop e PR stunt, gândiţi-vă la suma asta: 10 mii de euro. Cam atât costă producţia unui mash de dimensiunile alea. Am întrebat în piaţă şi am obţinut cam 7000 de euro cel mai mic preţ, dar estimat ochiometric, după poză. Estimarea de 10 mii e de la o agenţie care a mai avut un mash acolo.

Nu, nimeni nu e tâmpit să arunce cu banii pentru un PR stunt. Mai ales în contextul în care mesajul iniţial a stârnit nişte reacţii nasoale. Dar asta e, greşeşti, înveţi, plăteşti. Mare lucru că brand managerul a aprobat o astfel de schimbare.

Trebuie să fi fost o discuţie destul de grea când s-a cerut suplimentarea de buget. Ştiţi, un copywriter a zis că filmul e doar un moment ce trebuie ignorat, dar am pus mesajul fix lângă cinematograful Scala şi s-a cam revoltat comunitatea de film din România, aşa că ne trebuie şi nouă 10.000 de euro să îndreptăm lucrurile.

Dincolo de asta, nu e nicio victorie a Facebook-ului, nu e vorba de cedarea în urma presiunii oamenilor de pe net, e doar asumare. Aşa arată un brand care nu merge pe burtă când i se spune că a dat-o în bară.

A photo posted by Cristian Lupsa (@cristianlupsa) on