Omul a ajuns un puzzle foarte complex. Asta dupa ce la un moment dat era doar consumator. Acum e si PC, si pachet de servicii telecom de la Orange si fetele pe care le-a sarutat si cele pe care urmeaza sa le sarute si suma tuturor faptelor sale.

Nu se mai consuma produse ci se asimileaza. Ori esti un PC ori esti un Apple mare si zemos. Principiul spune-mi ce consumi ca sa-ti spun cine esti se aplica foarte bine.

Daca Microsoft merge bine pe ideea de „pc-ul este o chestie default”, la Orange n-am inteles de ce trebuie sa fiu suma tuturor oamenilor cu care comunic. Sigur… comunicarea ma face sa fiu ceea ce sunt, deci comunicand tot mai mult, cu noile planuri tarifare devin un om mai complex bla bla.. dar cine sta sa se gandeasca atat?

La cei de la Microsoft e destul de simplu: Apple e de fitze, e mai mult decat ne trebuie, e scump. Microsoft e pentru popor, e al tuturor. Si Orange? Orange are o strategie destul de neclara… poate urmeaza ceva interesant..

2 comentarii. Leave new

  • Dpdv psihologic are sens ce zic ei…ne definim raportandu-ne la cei din jur.
    Dar trecand peste partea asta, mi se pare ca au luat calea unei comunicari foarte cliseizate. Conceptul de „impreuna”, pentru ca in fond despre asta e vorba, e cum nu se poate mai uzat.

    Răspunde
  • apple nu e de fitze, e pentru retarzii care vor optiuni putine si cat mai putine butoane. pe apple nu poti sa faci mare lucru, decat sa lucrezi cu default-ul. fuck default, kno wot i mean?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu