Cola Light

Cand se face media planul pentru un anumit produs, se aleg diverse medii pe care sa se desfasoare campania. Pentru ca au taiat din bugetul de online, cei de la Coca Cola o dreg cu niste promotii, 2 printuri si niste Ooops media. Ce nu pricep este de ce si-ar dori cineva sa puna si in toaletele barbatilor adurile unui produs adresat in general femeilor.

Si de ce m-ar interesa pe mine sa vad deasupra pisoarului un mesaj care sa-mi transmita ca produsul respectiv n-are urmari „pe solduri, pentru silueta ta„. Chiar ca Ooops media. Ooops.

Daca as fi rau si misogin as spune ca partea cu silueta vine ca explicatie pentru acele pisi(poance) care nu s-au prins de faza cu soldurile. „Lasa, fata, ca soldurile mele sunt ok. :-J ”

5 comentarii. Leave new

  • apropo de media placement, eu am vazut la metrou, in Barcelona, reclama la Western Union, dar in limba romana :)) eram „Wooow” – oricum, idee buna, zic eu 😀

    Răspunde
  • Pai sunt puse in toaletele barbatilor ca acestia sa le comande femeilor bautura „light” fiind eliberati totodata de faptul ca tipa de langa ei s-ar putea ingrasa si i-ar face de ras in public…. sau ar mai putea fi puse si pt „analisti” – :-??

    Răspunde
  • Eu cunosc un tip care e innebunit dupa Cola Zero, asa ca de ce nu ar functiona si faza cu Cola Light? Si baietii tin la silueta lor, nu-i asa? :))

    Răspunde
  • Radu, la cati romani sunt in spania, e mai sigur sa pui reclame acolo decat aici :))

    Cetatene, analistii nu folosesc pisoarul ;)) 😛

    Laura, daca tii la silueta ta nu mai bei bere ca sa mai lasi burta. n-am auzit de vreun tip obsedat de sunculitele de pe solduri 😛 poate de pe soldurile prietenei lui :))

    Răspunde
  • „Hoinaru vorbea aici despre plasament media (prost) […]”

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu