Mă plângeam că bloggerii mari scriu doar posturi care au lipite etichete de branduri şi că nu mai au timp să scrie şi ce scriau înainte, atunci când nu erau încă A-listeri. Şi mai dădeam şi sfaturi cum să-şi programeze fiecare posturile.
Dar uite că am ajuns şi eu să înşir posturile legate de brand. Nu sunt posturi plătite, dar sunt legate cumva de interacţiunea mea cu nişte branduri. De ieri sunt la Azuga cu cei de la Citroen şi testăm noul C4. N-am putut să nu vă anunţ. Pe urmă a venit Ligia (căutaţi link în postul precedent 😛 ) şi mi-a spus despre rezultatele campaniei Unicef. Acum aş vrea să vă povestesc ce mişto a fost în prima zi de test drive dar asta ar însemna să am 3 posturi consecutive despre branduri. Păi una facem şi alta vorbim? Citroen, Unicef, Citroen?
Aşa că îmi fac autocritica acum şi revin în cursul zilei cu un post despre primul meu test drive. Sper să am timp, ieri m-am trezit pe la 7 şi am tot alergat prin crame şi restaurante de 5 stele. V-am zis eu că e greu să fii blogger.