in Advertising/PR

Publicitatea înainte şi după client

Băieţii de la creaţia din Next au gândit spotul cam aşa:

Pe urmă a venit clientul şi a zis:

– E foarte mişto, dar nu putem să-l facem mai scurt, că e scump spaţiul media şi în 55 de secunde ne plictisim.
– Sigur, îl facem mai scurt.
– Da’ nu putem să facem packshotul mai mare?
– Ba da, cât să fie? 6 secunde din 20 e bine?
– E bine. Şi hai să punem şi un voice over ca să înţeleagă lumea despre ce e vorba.
– Punem!

Şi pe TV a ieşit cam aşa:

13 comentarii. Leave new

  • În opinia mea, este mult mai bună varianta a doua (varianta „după client” ).
    Cu toate că partea cu prezentatul „staff-ului” este destul de haioasă, prima variantă rămâne destul de rigidă/nefinisată.

    Răspunde
    • Si mie tot varianta a doua mi se pare mai potrivita pentru Tv :D. Prinde mai bine la public. Dupa ce vezi prima varianta de 2 ori, te plictisesti, e maricica. Parerea mea 🙂

  • Sunt curioasa care e concluzia la care voiai sa ajungi 🙂 Nu-mi plac spoturile, dar mi se pare mai ok varianta scurta. Totusi, puteau gasi alt voice over. Cine semneaza campania?

    Răspunde
    • Next Advertising. Am lasat-o in aer, n-am vrut sa ajung nicaieri 😛 Am vrut sa vad ce ziceti voi. Mie nu prea imi place a doua varianta, e mult mai fun prima.

  • Ah, clientul, acest METAom care le stie pe toate. Advertising-ul ar fi mult mai fain fara clienti, sa fie facut asa, de placere.

    Răspunde
  • Nu mi-au placut niciodata reclamele BT.
    Daca ne referim strict la acest spot, varianta necenzurata este o tampenie lunga, plictisitoare, cu un umor de bodega, usor fortat fortat. Varianta scurta este mai reusita, dar asta nu inseamna ca este si buna.

    Răspunde
  • Reclamele BT sunt un jeg, dar varianta lunga e mult mai proasta. Deci varianta scurta castiga votul meu, daca e sa zicem asa.

    Răspunde
  • sunt tot pentru varianta scurta, dar mi-a placut aia cu „Credite de-astea nu pica din cer”; trebuiau s-o pastreze

    Răspunde
  • Reclamele Bt sunt un jeg. Prima reclama e inutil de lunga si nu e amuzanta. Mai nou, vrei sa primesti un credit pentru o afacere trebuie sa iti prezinti toata echipa ?
    De data asta clientul nu a fost un dobitoc

    Răspunde
  • În primul rând întrebare: de unde ai varianta lungă? A apărut pe net?

    Și părerea mea: glumele sunt forțate în prima variantă, cea scurtă e mai bună ca impact și poantele sunt mai subtile – le descoperi după mai multe vizionări.

    Răspunde
  • Pentru Florin Grozea: vad ca nu a lamurit nimeni aspectul asta: oare cum a facut rost Hoinaru de varianta lunga a clipului?

    Varianta 1: lucreaza la Banca Transilvania
    Varianta 2: lucreaza la Next Advertising
    Varianta 3: a dat un search pe Youtube si a gasit-o postata de userul „zanulBT”

    Răspunde
  • Sfarsitul spotului in care patronul face prezentarile este o „mica inspiratie” din DIVERIS, mai exact episodul PRO CORLAT TV. Si muzica, desigur.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu