Ieri am fost în vizită la Uzinele Dacia, azi am fost la cursul de Defensive Driving la Şcoala lui Titi Aur (urmează să povestesc pe larg ambele experienţe). La sfârşitul ambelor zile organizatorii ne ziceau că se aşteptau ca bloggerii să fie mai… altfel, dar că de fapt suntem foarte mişto.

Normal, în locul „suspecţilor obişnuiţi” (studenţi, ziarişti sau, în cazul al doilea, oameni din companii) au venit o mână de oameni cu un entuziasm molipsitor. Şi oamenii ăştia au transmis din entuziasmul lor şi organizatorilor. Care mai apoi au fost mai relaxaţi, au oferit o experienţă mai mişto, au intrat în jocul nostru şi ne-au povestit sau arătat tot felul de chestii extra. Iar asta se traduce într-o atitudine pozitivă faţă de brand. E atât de simplu…

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu