Acum vreo lună Ashton Kutcher a dat-o în bară pe Twitter. I-a luat apărarea unui antrenor care fusese concediat, fără să ştie că respectivul a fost pus pe liber în urma unor acuzaţii de molestare de minori. După eroarea asta, Ashton a anunţat că renunţă la administrarea contului său de Twitter şi că urmează să predea totul echipei de la Katalyst Media.

Nu-mi dau seama care eroare a făcut un damage mai mare, aia cu antrenorul, sau cea cu echipa de management.

Oamenii vor să comunice direct cu vedeta lor preferată. Nimeni nu vrea un text de PR în locul unei vedete care face greşeli, pune poze din baie şi interacţionează cu lumea. Succesul lor în Social Media constă fix în asta. Când lucram cu o vedetă autohtonă ne-am chinuit ceva timp să o convingem să scrie singură, să pună cât mai multe poze, să comenteze pe Facebook. Rezultatele au fost fabuloase. Imediat ce am convins-o să interacţioneze cu oamenii (şi lumea a simţit că e the real deal) a crescut extrem de mult fanbaseul. Într-un an a crescut de 10 ori ca număr de fani.

Uitaţi-vă la Inna, care scrie singură pe Twitter de multe ori, la Delia Matache, la Pavel Bartoş şi Andi Moisescu. Sigur, toţi îşi pot angaja echipe de PR, dar nu asta e ideea.

2 comentarii. Leave new

  • Deci e bine ce a făcut Ashton sau nu, după părerea ta? Omul s-a speriat. Sau așa a vrut să demonstreze tuturor că i-a părut rău (anunțând că nu va mai scrie direct).
    Și crezi că toate persoanele publice (artiști, prezentatori tv, fotbaliști, oameni politici etc.) ar trebui să scrie pe Twitter personal?

    Răspunde
    • Mi se pare ca pe termen lung va avea de suferit mai mult. Daca n-ar fi anuntat ca va fi administrat contul de management probabil ca lumea ar fi uitat in cateva luni. Dar acum fiecare tweet va parea unul ”de PR”.

      Sunt convins ca lumea asta vrea, sa fie in contact direct cu artistul. Cele mai bune rezultate le au cei care se implica direct.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu