La un moment dat, Cristi Manafu scria deznădăjduit că e foarte greu să porneşti în România un start-up şi să ai succes internaţional. Recenta vânzare a Summify dă speranţe multor antreprenori români, care văd că există şanse şi dintr-un apartament de bloc dintr-un cartier bucureştean.
Sigur, traseul Summify e ceva mai complex, n-au trecut direct de la un apartament din Berceni la sediul Twitter, însă ceea ce trebuie să reţinem e că se poate. Şi sunt poate prea puţini cei care întreţin această speranţă a antreprenorilor români. Finanţările primite de Emi Gal sau Vladimir Oane şi acum achiziţia Summify sunt nişte semnale importante pentru piaţa locală, chiar dacă proiectele respective sunt pe alocuri criticate.
3 Comments
din 200…2 de cand a vandul GeCad-ul RAV-ul era clar ca … “se poate”.
@gigixy corect, insa parca in ultima vreme sunt tot mai multe start-upuri de care auzim prin afara.
Se poate, dar e nevoie de multa munca si o idee sclipitoare. Poti sa fii cel mai bun programator din lume, daca nu ai idei bune, degeaba.