Joi a avut loc la Timişoara a doua ediţie a PR Beta – eveniment regional dedicat relaţiilor publice. Chiar dacă la București sunt destule conferințe, am vrut să văd și cum stau lucrurile în provincie. Publicul bucureștean s-a plictisit de evenimente (sunt destul de multe conferințe și cam aceiași speakeri – despre asta într-un articol viitor) și asta se simte din ce în ce mai mult.

În provincie lucrurile stau mult mai bine. Oamenii sunt încă curioși, încă nu s-au plictisit să discute despre comunicare, online, social media. Încă mai sunt lucruri de învățat, sunt mult mai puțini experți. Asta s-a văzut și la PR Beta, un eveniment organizat impecabil. Nu vreau să le laud pe Nebuloasa și Cristina. Au muncit, au făcut lucrurile așa cum trebuie și au ajuns la un rezultat ireproșabil. Vreau să cred că ceea ce au făcut ele este ceva normal, sau ceva ce ar trebui să devină o normă. Totul a fost pus la punct până în cele mai mici detalii, așa cum ar trebui să fie peste tot.

Mi-au plăcut Sorin Psatta și Dragoș Alexa, Alina Crâncău, Flavius Bunoiu și Andrei Roșca. Mi-a plăcut și intervenția Bogdanei prin Google Hangout. Am descoperit campania de comunicare pentru D’arc și m-am bucurat foarte mult să-l ascult pe Clarence Ceniza. Foarte vizibilă diferența între un speaker de la noi și un speaker din afară. Alt tip de discurs, alt mindset. La toamnă PR Beta trece la nivelul următor prin organizarea unor workshopuri gratuite dedicate studenților de la facultățile de comunicare. În urma lor, tinerii participanți nu numai că vor învăța noțiuni de comunicare, dar vor avea șansa să se angajeze în companiile partenere proiectului. Cam ce se întâmpla pe vremuri cu Olimpiadele Comunicării doar că într-o variantă extinsă. Sper să le iasă la fel de bine.

Detalii complete despre ce s-a discutat la PR Beta găsiți aici.

3 comentarii. Leave new

  • Totuşi, destul de mult despre social-media şi mai puţin despre PR, nu?

    Răspunde
  • Marius, cred ca aici e o discutie mai lunga. Da, s-a discutat despre comunicarea online, management de comunitati, social media etc. Asta e mare parte din activitatea oamenilor de PR. Se presupune ca o conferinta trebuie sa vina cu ceva nou, nu? Internetul este acel ceva nou. Relatiile cu presa traditionala stim cum sa le manageriem, la online sunt probleme.

    Se putea merge mai mult in zona de PR, dar erau mai putini oameni interesati.

    Răspunde
  • […] dat o navă spaţială de X5 în teste (o să găsiţi video la colegii mei de drum, Răzvan BB şi Hoinaru, care fac CarBusters – apare şi moaca mea uimită pe […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu