Sursa foto
Deşi facem o mulţime de studii de piaţă pentru a îmbunătăţi performanţa produselor noastre şi pentru a le vinde mai uşor, sunt momente în care consumatorii au alte aşteptări faţă de ceea ce le propune brandul. Nişa aspiratoarelor, de pildă, se învârte în jurul a două mari caracteristici în campaniile de comunicare: puterea şi volumul de decibeli.

Aspiratorul nostru este atât de silenţios încât…

Aspiratorul nostru este atât de puternic încât…

Săptămâna trecută, la un eveniment care marca 100 de ani de la primul aspirator Electrolux, am ajuns să discutăm amănunte foarte „gospodăreşti”. Am concluzionat că poveştile astea cu puterea şi zgomotul sunt mai mult de marketing, în timp ce pentru consumator e mai important să aibă un aspirator care să se cureţe uşor, care să nu facă multă mizerie (fără filtrare prin apă, fără sac textil pe care trebuie să-l goleşti) şi care să reţină cât mai bine praful. Preţul contează mai puţin, poate să vă dea bătăi de cap chiar dacă e profesional sau semi-profesional.

4 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu