in Web

Nu trece o zi fără să citesc o aberaţie care să mă lămurească de ce nu se descurcă unele branduri pe net. În episodul de azi, avem un articol din Ziarul Financiar. V-aş da link, dar e pe ZF Corporate (sau ar trebui să fie, că nu l-am găsit decât în Google cache), eu am citit în ediţia print. Doamna Ştefania Harabagiu de la Brand Support zice aşa:

„Sunt anumite branduri care nu pot intra pe segmentul online, de exemplu brandurile de gospodine”

Nu m-am prins exact de ce brandurile de gospodine nu pot intra pe segmentul online.  E vreo lege dată? Sau doamna Harabagiu susţine că nu există gospodine pe internet? Şi dacă cumva crede o asemenea enormitate, sunt curios ce părere au cei de la Electrolux despre asta. Sau zecile (poate sutele) de siteuri şi bloguri de reţete. Oare cei de la Unisol, care au făcut un proiect cu Adi Hădean nu ştiau că brandurile de gospodine nu pot intra pe segmentul online? Cine i-o fi păcălit să dea banii pe internet?

Sigur, dacă pentru doamna Harabagiu online înseamnă doar Gsp.ro, Hotnews şi Gândul.info + 2-3 branduri generaliste, raţionamentul de cât de cât corect. Cât despre gospodine, locul lor e la cratiţă. Dar ca să ne lămurim, trebuie doar să ne gândim că un site de reţete ajunge şi la 12.000 de unici pe zi, după cum bine zicea Radu la un moment dat. Ăia toţi sunt gameri? N-o fi şi vreo gospodină?

Problema e că astfel de părerişti se găsesc la tot pasul şi opinează prin ziare şi reviste fără să aibă vreo treabă cu domeniul. Şi te trezeşti cu un client convins că vrei să-l furi, că a citit el undeva că nu merge onlineul şi tu vrei să-i vinzi asta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu