N-aş face lansare de iPhone în aceeaşi seară cu o reţea concurentă. Lăsând la o parte conceptul care mă depăşeşte (nu văd de ce m-aş îmbulzi să văd minunea sau să-mi cumpăr chiar la lansare), n-aş investi o grămadă de bani în jumătate din spaţiul editorial pe care l-aş putea obţine într-o zi obişnuită.

Am primit invitaţie la una dintre lansări dar mi-am văzut de program, la fel cum a făcut şi Orange. Dacă vă mai aduceţi aminte, prima coadă la aifon a fost la Orange Concept Store, acum vreo 4-5 ani, când toată lumea stătea în frig şi aştepta minunea.

Problema cea mare e că se investesc atâţia bani pentru ca utilizatorul să cumpere „iPhone 5 de la Cosmote”, nu „iPhone 5 de la Vodafone”. Dar după tot tămbălăul de ieri seară, reţinem doar că s-a lansat iPhone 5 în România. Care oricum exista „neoficial”. Şi pe care oricum o să-l cumpăr de la operatorul meu, că mai am ceva puncte şi poate prelungesc un abonament. Deci de ce atâta deranj?

Şi ca să încheiem optimist, bilă albă pentru Orange care s-a retras şi a zis „coada la iPhone is soooo 2007„, bilă albă pentru Vodafone care au rezolvat problemele de customer care măcar la AFI Experience Store şi bilă albă pentru Cosmote pentru că au început să conteze de vreun an sau doi.

6 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu