De Nutline sigur aţi auzit. În 2010 aveau peste 50% din piaţa seminţelor prăjite, aşa că nemţii de la Intersnack (Chio, Felix, Pombar) au cumpărat brandul de la fondator. Dacă nu poţi să-i învingi, cumpără-i!

De-atunci brandul Nutline a scos o linie întreagă de alune, arahide, migdale şi fistic. Căutând diferite informaţii pentru un client, am descoperit că pagina Fiesta (brandul internaţional al Intersnack) a fost închisă şi fanii au fost trimişi către pagina Nutline. Am presupus atunci că s-a renunţat complet la brandul respectiv şi că Nutline, fiind brandul mai puternic, a câştigat. Ar fi fost un eveniment notabil, mai ales că majoritatea multinaţionalelor care cumpără un competitor de pe piaţa locală îşi impun brandul propriu, exemplul Connex-Vodafone fiind primul care îmi vine în cap. Dar în acest caz Intersnack a cumpărat brandul local şi a ales să se axeze pe dezvoltarea lui.

Însă situaţia devine şi mai specială, pentru că produsele Fiesta încă există în magazine. Şi-atunci chiar nu înţeleg de ce s-a renunţat la pagina de Facebook. E ca şi cum Renault ar închide pagina de Facebook pentru România şi ar trimite publicul către pagina Dacia.