in Casual stuff

Un brand puternic şi o situaţie specială

De Nutline sigur aţi auzit. În 2010 aveau peste 50% din piaţa seminţelor prăjite, aşa că nemţii de la Intersnack (Chio, Felix, Pombar) au cumpărat brandul de la fondator. Dacă nu poţi să-i învingi, cumpără-i!

De-atunci brandul Nutline a scos o linie întreagă de alune, arahide, migdale şi fistic. Căutând diferite informaţii pentru un client, am descoperit că pagina Fiesta (brandul internaţional al Intersnack) a fost închisă şi fanii au fost trimişi către pagina Nutline. Am presupus atunci că s-a renunţat complet la brandul respectiv şi că Nutline, fiind brandul mai puternic, a câştigat. Ar fi fost un eveniment notabil, mai ales că majoritatea multinaţionalelor care cumpără un competitor de pe piaţa locală îşi impun brandul propriu, exemplul Connex-Vodafone fiind primul care îmi vine în cap. Dar în acest caz Intersnack a cumpărat brandul local şi a ales să se axeze pe dezvoltarea lui.

Însă situaţia devine şi mai specială, pentru că produsele Fiesta încă există în magazine. Şi-atunci chiar nu înţeleg de ce s-a renunţat la pagina de Facebook. E ca şi cum Renault ar închide pagina de Facebook pentru România şi ar trimite publicul către pagina Dacia.

6 comentarii. Leave new

  • Nu e special deloc. Poate inca au stocuri, ce ar trebui sa faca cu ele? Businessul in general este un pic mai complicat decat social media 🙂

    Răspunde
  • @dragos: dupa 6 luni inca sa aiba stocuri? nu prea cred. dar ma voi interesa si aflu 😀

    Răspunde
  • dragos, eu nu stiu cum e in business, dar la capitolul vrajeala metropotam e cu lectiile la zi:

    http://concurs.metropotam.ro/Concursuri/2010/05/art4296002556-Concurs-Convinge-l-pe-Steven-sa-o-lase-pe-Liv-in-oras-cu-tine-si-castiga-bilete-la-Aerosmith/

    Acolo scrie: „posteaza intr-un comentariu replica prin care il vei convinge pe Steven sa te lase sa iesi cu Liv si Metropotam va da mesajul mai departe”.

    Mi s-a parut o fantasmagorie din start, dar am asteptat sa vad un follow-up, ceva in care sa se dovedeasca cum ca acele mesaje au ajuns la Steven Tyler. Vrajeala. Asa ca hai sa nu mai fim ironici pe alte bloguri cand pe site-ul propriu luam vizitatorii la misto.

    Răspunde
  • @pinkish – sincer, nu stiu despre ce e vorba, mai ales ca vad ca e un concurs facut acum 3 ani, o sa intreb maine. De obicei, astfel de concursuri se fac direct cu cei care aduc trupa, asa ca nu prea pot sa ghicesc la ce fantasmagorii te referi tu.

    Si nu inteleg care este insa de fapt problema ta, lasand la o parte ca esti offtopic – lasa frustrarile si email oricand la dragos at metropotam punct ro cu ce te doare si o sa primesti un raspuns.

    Răspunde
  • Ştiu că e ciudat, având în vedere mărimea companiei, dar poate cineva din interiorul companiei a luat o decizie proastă şi nimeni nu şi-a bătut capul să rezolve problema. Se întâmplă şi „la case mai mari”.

    Răspunde
  • Echipa Nutline
    martie 19, 2013 12:33 pm

    Buna Alex,
    Intersnack are in continuare brandul Fiesta in portofoliu, asadar acesta este motivul pentru care le-ai vazut in magazine. In ceea ce priveste pagina de facebook si comunicarea in mediul online aceasta este concentrata in jurul brandului Nutline.
    Pentru alte intrebari, ne poti contacta la consumator@intersnack.ro

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu