Unique Selling Proposition.
Adică ce are special afacerea ta. Dacă are. De multe ori activezi într-un domeniu atât de aglomerat încât nici nu mai ai cum să diferenţiezi de concurenţă. Şi apare bătaia pe discounturi şi clasicele promisiuni nemăsurabile de tipul „noi ne facem treaba mai bine”.
Din categoria businessurilor care chiar au un Unique Selling Proposition bun fac parte şi nişte prieteni despre care vreau să vă povestesc. Băuturi-Evenimente e un site proaspăt lansat care vine cu două chestii foarte mişto: estimare de consum în funcţie de numărul de persoane pe eveniment şi consiliere în alegerea băuturilor, sau, dacă vreţi, consultanţă în domeniu şi oferta buyback.
Cea din urmă mi se pare de vis şi face exact ce zice în engleză: răscumpără băutura neconsumată la un eveniment (fie că e el partysau happening de corporaţie). Toate sticlele sigilate pot fi date înapoi la preţul de achiziţie. În plus, au şi nişte preţuri care concurează cu alea de fabrică.
1 comentariu. Leave new
Buyback-ul nu e ceva nou, asa se face de ani buni pe la evenimentele de la noi. Pe romaneste ii zice „retur”.