La un târg de idei româneşti am fost abordat săptămâna trecută de o domnişoară care mi-a prezentat o platformă de donaţii. Las la o parte că discursul era total neclar, dar numele proiectului e total neinspirat.
Din start au pornit cu stângul când l-au numit Voucherry. Sunt convins că li s-a părut o idee foarte smart, doar că a trebuit să-mi explice pe litere domnişoara respectivă până când am înţeles cum se scrie. Vaucer – cherry, vouceri. V-aţi prins? Suuuper tare! Ce treabă au cireşele cu voucherele şi cu donaţiile habar n-am. Şi dacă tu nu reuşeşti să transmiţi nici numele publicului ţintă, ce pretenţii mai ai să-i faci să-ţi folosească platforma?
Ca să nu mai spun că pe materialele printate scria ceva de genul „căutaţi Voucherry în PlayStore şi AppStore”. Că era greu să pună două QR codes acolo.
1 comentariu. Leave new
Asta cu „cautati in store” se practica, QR code-urile sunt urate si trebuiau plasate la distanta unul de celalalt… etc. Oricum, jenibil numele, imi suna a cop-a-cherry 😀