Cu o mică întârziere cauzată de codurile roşii şi portocalii, mi-am îndeplinit datoria de şofer personal pentru un weekend la volanul noului Mercedes A Klasse de la Mercedes-Benz România.
Revederea cu noul A Klasse a fost foarte plăcută, mai ales că am avut ocazia să conduc o versiune ceva mai puternică faţă de cea din toamna anului trecut. De această dată am condus un A 200 CDI 4MATIC, un motor tot de 1796 de cm cubi cu acelaşi tip de transmisie automată, versiunea 7G-DCT. Plusul a venit la cei 134 de cai putere, cu 24 mai mult decât la modelul A180, care dau o diferenţă subtilă. Dacă iniţial mi-aş fi dorit să încerc şi o manuală pe benzină, după ce am mers cu versiunea asta mi-am dat seama că fuge exact cât ai nevoie.
În modul sport chiar te bagă în scaun, însă e suficient şi să o laşi pe Drive. Prin oraş e o adevărată plăcere, iar la drum lung practic maşina se conduce singură. Drumul până la Constanţa a fost extrem de relaxat, am setat cruise controlul pe 130 de km/h şi după vreo 2 ore am ajuns, fără să-mi dau seama cum a trecut timpul. A fost a doua sau a treia oară când mi s-a întâmplat ca după un drum lung să nu mă simt deloc obosit.
Am reuşit să mă obişnuiesc, în sfârşit, şi cu scaunele sport de pe pachetul AMG, cu care venise echipată maşina, prima dată mi s-au părut uşor incomode. În continuare consider că e o extravaganţă acel pachet de opţiuni, maşina arată excelent şi fără fibră de carbon pe bord şi restul de dotări AMG.
Consumul a fost ceva mai mare decât la modelul 180 CDI BlueEFFICIENCY, am scos 6,6 la sută. E drept că am mers ceva mai mult pe Sport decât data trecută şi nici n-am mai lăsat pornit sistemul Start/Stop 🙂
Pasagerii din spate nu s-au plâns deloc de spaţiu insuficient, iar pentru o maşină din clasa ei ăsta e un mare plus. În continuare lumea întoarce capul după A Klasse, chiar dacă am tot văzut în ultima vreme modelul pe străzi. E o maşină cu un design foarte mişto şi, pe lângă asta, e un Mercedes-Benz!
Am luat şi părerile pasagerilor, că doar nu i-am plimbat degeaba 😀
A200 este o maşină care transmite viteză, confort, dar şi atenţie la detalii printr-un design care atrage priviri admirative. O experienţă bună, în calitate de pasager, şi-un gând rămas la o viitoare întâlnire.
A200 e de fapt un Mini-Mercedes: micuţă, isteaţă, rapidă, sport şi super puternică, exact genul de maşină în care nu prea-ţi place să fii pasager, pentru că se conduce atât de bine.
Foarte mişto experienta cu Mercedesul A200; este clar una din cele mai bune maşini pe care cineva din targetul 25-35 poate să şi-o ia + pachetul AMG care creşte coolness factor-ul maşinii.
Concluzia mea după această a doua tură cu A Klasse este că e foarte potrivită pentru tinerii până în 35 de ani, atât pentru oraş, cât şi pentru drumurile lungi, iar marca îţi asigură o apariţie de mare efect. Dacă vreţi să aprofundaţi subiectul puteţi citi şi cum a fost cu A 180 CDI BlueEFFICIENCY.
Putere | 134 CP |
Cilindree (cmc) | 1.796 |
Transmisie | Automată, 7 trepte |
Motor | Turbo |
Combustibil | Diesel |
Norma poluare | Euro 5 |
Pret | 39.890 de euro cu TVA |
Mai multe fotografii (parte din ele făcute de domnişoara Rusu)
5 comentarii. Leave new
Ultima oara cand am fo’ la Constanta parca plaja era pentru plimbat, oameni, animale de companie, nu pentru parcat masini mitocanesti?
Un model destul de interesant. Nu stiu ce comentarii negative ar putea fi aduse acestei masini, plus ca interiorul arata foarte bine. Nu cred ca as refuza un drive test cu ea 🙂
[…] Povestea […]
Doua ore drum lung? Pai si pana la Viena cum il mai numesti atunci? Maine poimaine iti faci vlog cu prezentari de masini iar apoi pe sticla televizorului. Precum cei doi baieti de la postul public. Una doua ajung la Barcelona, in Nevada si alte destinatii tocmai bune de plimbat masinile altora.
Daga anterioarele generatii A Klasse le-am considerat rebuturi, urmatoarea masina de oras s-ar putea sa fie un A Klasse noul model, masina ce arata bestial si sunt sigur ca fiind un MB se conduce la fel.
@Andrey: Pai pretul de 40.000 euro ar putea fi un comentariu negativ.