Se pare că Ghiţă Ciobanul a fost tras pe linie moartă de Vodafone. Şi nu pentru că şi-ar fi făcut poză cu Ponta, ci mai degrabă pentru că aşa era gândită campania, să fie rulate mai multe personaje. Conceptul e în zona asta de oameni obişnuiţi care au probleme obişnuite şi folosesc Vodafone.
În timp ce voi citiţi rândurile astea, eu am plecat deja pe şoselele patriei să-l găsesc pe Adrian Şoferul şi să-mi fac o poză cu el, că aşa am înţeles că se practică. După ce îl găsesc sper să-mi preia toată lumea isprava şi să ne bucurăm împreună de existenţa lui Adrian, chiar dacă el e doar un personaj creat de o companie de telecom.
Una peste alta spotul e foarte bun, iar direcţia întregii campanii e bună. Am zis-o întotdeauna, chiar dacă m-au terminat psihic cu serviciile lor, cei de la Vodafon comunică bine.
Cum zicea o prietenă, aşteptăm prima poză cu Ponta.
UPDATE: Cineva de la McCann a dat-o în bară cu partea de Facebook, există două pagini cu Adrian Şoferul, după ce mai devreme era o pagină şi un profil: 1, 2.
5 comentarii. Leave new
La un moment dat, agentia racola soferi de TIR de pe trafictube, inainte sa inceapa campania. 🙂
Hai ca au ales bine 😀
nu stiu cine a editat pagina aia de facebook din clip, dar e varza facuta.
deci se promoveaza vorbitul la telefon in timp ce conduci pe valea Oltului… frumos..
Nici mie nu mi-ar fi picat bine ca un personaj de campanie sa se afiseze alaturi de un personaj politic nu tocmai apreciat.