kiss_kiss

A apărut zilele astea prin Bucureşti o campanie outdoor a celor de la Kiss FM care se încadrează foarte bine în categoria campaniilor despre nimic. Genul ăla de execuţie pe care pui orice fel de etichetă fără să observe cineva. Adică o campanie extrem de proastă, chiar dacă vizualurile sunt reuşite iar mesajul e uşor de reţinut. Cât timp nu faci legătura cu produsul promovat, campania e inutilă.

Las la o parte faptul că posturile astea care difuzează doar hituri nu sunt diferenţiate între ele în niciun fel (Kiss, Zu, 21), dar nici mesajul nu zice nimic despre postul KissFM: “Feel your music”. Puteau foarte bine să scrie “Mici cu muştar”
Pentru că mă plictisesc în această dimineaţă de weekend, am făcut câteva demonstraţii, ca să vedeţi cât de inutilă e campania asta. 

Feel your music: Beats by Dre

kiss_beats

Feel your music: Zonga

kiss_zonga

Feel your music: Mini (cu sistemul ăla audio şmecher)

kiss_MINI

Şi putem continua aşa la nesfârşit.

Concluzia e că nu-i suficientă o poză bună (sau două) ca să ai o campanie de comunicare.