A apărut zilele astea prin Bucureşti o campanie outdoor a celor de la Kiss FM care se încadrează foarte bine în categoria campaniilor despre nimic. Genul ăla de execuţie pe care pui orice fel de etichetă fără să observe cineva. Adică o campanie extrem de proastă, chiar dacă vizualurile sunt reuşite iar mesajul e uşor de reţinut. Cât timp nu faci legătura cu produsul promovat, campania e inutilă.
Las la o parte faptul că posturile astea care difuzează doar hituri nu sunt diferenţiate între ele în niciun fel (Kiss, Zu, 21), dar nici mesajul nu zice nimic despre postul KissFM: „Feel your music”. Puteau foarte bine să scrie „Mici cu muştar”
Pentru că mă plictisesc în această dimineaţă de weekend, am făcut câteva demonstraţii, ca să vedeţi cât de inutilă e campania asta.
Feel your music: Beats by Dre
Feel your music: Zonga
Feel your music: Mini (cu sistemul ăla audio şmecher)
Şi putem continua aşa la nesfârşit.
Concluzia e că nu-i suficientă o poză bună (sau două) ca să ai o campanie de comunicare.
5 comentarii. Leave new
http://asset-c.soup.io/asset/7253/3661_c95c.jpeg
Atat.
Poate au avut niste bani de spart, un barter sau niste indicatori de awareness de atins. Nu stii ce e in spate…
Sigur, le putem gasi scuze, dar ne dorim asta? 😀
daca o faceai tu, nu mai ziceai nimic si era o campanie perfecta. hai sa nu mai fim ipocriti.
vorbesti despre advertising si publicitate, dar nu stii nici macar sa-ti stergi mucii cum trebuie.
daca te rog frumos, ne lasi si noua un link cu tutorialul tau pentru sters mucii? dupa „ton” pari specialist. mersi!