Victor a publicat o serie de date interesante dintr-un raport privind blogosfera la nivel mondial. Vârsta medie a bloggerilor, principalele subiecte abordate, relaţia pe care o au aceştia cu brandurile, cum fac bani. Cel mai interesant mi s-a părut că „97% dintre bloggerii din SUA sunt în relații de colaborare cu diverse companii și 94% în Finlanda”. La noi cred că procentul e invers: vreo 3% dintre bloggeri au treabă cu brandurile, în timp ce restul nu interacţionează în niciun fel cu companiile. Sau cel puţin asta e impresia mea.
O să ne convingem de asta după ce apare studiul „Blogosfera în România în 2014„, realizat de Costin şi Alex. Cifre pe 2009 şi 2011 există pe linkurile de mai jos:
2009 – http://refresh.ro/2010/10/
2011 – http://refresh.ro/2012/04/
Dacă aveţi un blog, puteţi să completaţi formularul de pe acest link: http://bit.ly/
2 comentarii. Leave new
Multumesc frumos pentru preluare.
Gata am completat si eu lista 🙂