in Advertising/PR

Ce înseamnă intrarea The Practice în MSLGROUP

https://www.facebook.com/MihneaRattePhotography

La finalul anului trecut Publicis Groupe a anunţat preluarea pachetului majoritar de acţiuni al agenţiilor din Leo Burnett Group România.

Asta a însemnat că nu mai vorbim de un business antreprenorial, ci de o multinaţională în care deciziile importante se iau de la centru (în cazul ăsta de la Paris). Pentru The Practice erau două variante după această preluare: una total improbabilă, alta perfect previzibilă, care s-a şi întâmplat. 

Aia improbabilă era ca celor de la MSLGROUP, cu care The Practice avea deja de câţiva ani un parteneriat, să nu le placă de Monica şi Oana şi să nu dorească o afiliere. Iar aia perfect previzibilă era ca The Practice să devină membru MSLGROUP cu drepturi depline în reţeaua de PR a Publicis Groupe. Vorbim de o agenţie care pe cont propriu a reuşit nişte performanţe notabile, care a strâns extrem de multe premii naţionale şi internaţionale şi care se descurca foarte bine şi independent.

Din ce-am înţeles această intrare în grup nu aduce, momentan, niciun client nou, e vorba doar de acces la know-how-ul din reţea, probabil schimburi de experienţă, o bază mare de studii pe pieţe din întreaga lume, acces mai rapid la informaţii legate de digital şi social media (acolo chiar e important să identifici rapid trendurile şi să acţionezi în consecinţă).

Noul nume al agenţiei este MSLGROUP The Practice România, s-au schimbat identitatea vizuală şi siteul.

Probabil că un plus important o să se vadă la modul în care sunt privite campaniile la nivel internaţional. Nu că The Practice stătea rău până acum, dar parcă e un mic avantaj să fii parte dintr-un grup puternic de comunicare când lupţi pentru ceva premii.

4 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu