marks_agentie

În episodul de azi, încercăm să aflăm ce-au vrut să spună cei de la Marks când au declarat sus şi tare că nu mai lucrează cu Reţeaua Privată de Sănătate “Regina Maria”. Şi mai ales când au dat Boost Post la statusul de mai sus.

De Marks am mai discutat, fac declaraţii când ar trebui să se abţină. Şi acum zic “ne-am concediat clientul, oare mai sunt şi alţii ca noi?”. Dacă ne luăm după declaraţiile lor anterioare, când clientul plăteşte greu, trebuie concediat. Deci Regina Maria plăteşte greu şi e un client naşpa. Asta reiese din statusul de mai sus + articolul ăsta + deducţie logică.

Acu… nu că aş avea eu experienţă în domeniul ăsta sau ceva, dar parcă nu-i frumos să-ţi vorbeşti clientul de rău, fie el şi fost client. Indiferent ce ţi-a făcut, capul sus, mergi înainte. Pentru că nimeni nu-şi doreşte să lucreze cu o agenţie care îşi vorbeşte de rău foştii colaboratori.

Mai nasol e că prin piaţă se vorbeşte cum că Marks n-ar fi respectat deadlineuri la Regina Maria şi ar fi lucrat prost. Dar poate că şi-au dat şi ei singuri seama de asta şi s-au gândit să rupă colaborarea, considerând că nu sunt îndeajuns de buni pentru clientul respectiv 🙂