marks_agentie

În episodul de azi, încercăm să aflăm ce-au vrut să spună cei de la Marks când au declarat sus şi tare că nu mai lucrează cu Reţeaua Privată de Sănătate „Regina Maria”. Şi mai ales când au dat Boost Post la statusul de mai sus.

De Marks am mai discutat, fac declaraţii când ar trebui să se abţină. Şi acum zic „ne-am concediat clientul, oare mai sunt şi alţii ca noi?”. Dacă ne luăm după declaraţiile lor anterioare, când clientul plăteşte greu, trebuie concediat. Deci Regina Maria plăteşte greu şi e un client naşpa. Asta reiese din statusul de mai sus + articolul ăsta + deducţie logică.

Acu… nu că aş avea eu experienţă în domeniul ăsta sau ceva, dar parcă nu-i frumos să-ţi vorbeşti clientul de rău, fie el şi fost client. Indiferent ce ţi-a făcut, capul sus, mergi înainte. Pentru că nimeni nu-şi doreşte să lucreze cu o agenţie care îşi vorbeşte de rău foştii colaboratori.

Mai nasol e că prin piaţă se vorbeşte cum că Marks n-ar fi respectat deadlineuri la Regina Maria şi ar fi lucrat prost. Dar poate că şi-au dat şi ei singuri seama de asta şi s-au gândit să rupă colaborarea, considerând că nu sunt îndeajuns de buni pentru clientul respectiv 🙂

5 comentarii. Leave new

  • Marks se trezeste si vede ca Regina Maria ii lasase un biletel pe perna: „Dragule, nu esti tu, e vorba de mine. Iti e mai bine cu altcineva. Hai sa ne oprim aici. Te rog, nu ma mai cauta.”

    Socat, Marks se intreaba ce e de facut…Cum de-l parasise Regina Maria, dupa ce el o facuse asa sofisticata cum era astazi ?! Preocupat de impacul vestii asupra prietenilor comuni, Marks deschide Facebook-ul. In fata, ii rasare mare: „In a relationship with Regina Maria”.

    Inghite in sec, isi pune o bucata de material opac peste ochii constiintei si inainte sa anunte Regina Maria despartirea, posteaza pe Facebook ca el i-a dat papucii. Cu vizibilitate publica.

    Sau sa fie o miscare de autosabotare, generatoare de PR gratuit, cum a fost la ROM ? Oh well, sunt curioasa ce reactie au avut actualii clienti.

    Răspunde
  • @Diana, cu siguranța tu știi mai multe decât noi. Sau ai o imaginație prea bogată. De ce nu o folosești în campaniile proprii? Înțeleg că de la atâta vervă creativă simți nevoia să comentezi pe bloguri în timpul programului.
    Sau poate nu ai un program.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu