shutterstock_113288227_mic

Am tot văzut că apar bloguri de nişă ca micozele după ploaie şi mă întreb de ce se rezumă lumea la filme, tehnologie, fashion şi online, când sunt atâtea nişe neacoperite.

De pildă, eu dacă aş avea timp m-aş apuca de un blog dedicat tinerilor care habar n-au chestii casnice. Cred că ar rupe, mai ales că pe oamenii ăştia nu-i învaţă nimeni chestii de bază. O cunoştinţă a avut câţiva ani un apartament închiriat unor tineri din provincie. Care tineri după ce s-au mutat au lăsat dezastru. Şi nu din ăla cu scaune rupte şi geamuri sparte, din ăla făcut în necunoştinţă de cauză. Gen, chiuveta din bucătărie nu văzuse o picătură de CIF în viaţa ei, era plină de calcar. Iar dulapurile n-au fost niciodată şterse cu Pronto, că pe ele nu se pune praful şi nu apar urme.

Plus toată bucătăria plină de grăsime peste care s-a încercat o spălare cu ceva detergent, dar nimic care să topească grăsimea. Şi exemplele pot continua. Eh, eu chestiile astea le-am învăţat de la ai mei, ca să nu mă trezesc că nu ştiu să pun o maşină cu rufe la spălat, dar tineretul din provincie nu prea are când să le înveţe. Pleacă direct la facultate, stau prin cămin, abia târziu de tot se aşază la o casă pe care ar trebui să o administreze singuri şi chiar nu au de unde să ştie toate detaliile astea.

Brandurile de curăţenie ar veni cu banii, chestii de meşterit prin casă pentru tutoriale sau produse de testat apar mereu, iote nişa.

Foto: Cleaning house via shutterstock