in Advertising/PR

Sigur vă amintiţi spotul de la Old Spice cu „The man your man could smell like„. 5 ani, 50 de milioane de viewuri şi câteva adaptări proaste mai târziu, genul ăsta de spot primeşte un soi de remake de la un brand de burgeri din SUA. Reţeta e aceeaşi: schimbări de context de la un cadru la celălalt, care să contribuie la ideea generală. Aici e în combinaţie cu „burgerii noştri sunt atât de americani încât…”. Mi se pare că ăsta este un punct maxim pe care îl poţi atinge ca om de creaţie: să dai un model în piaţă.

În rest, sunt curios care o fi gustul la o asemenea shaorma cu de toate.

PS: A se observa şi cupoanele de la finalul spotului.

https://www.youtube.com/watch?v=NjSJj_Pdjys

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu