Când mă plictisesc din stat degeaba, mă uit pe campaniile tembele care au mai apărut la noi. Şi mă distrez, că asta faci de la o vârstă. Nu te mai agiţi, nu te mai revolţi, râzi, că doar nu sunt banii tăi. Un alt avantaj al înaintării în vârstă e că mai afli chestii din piaţă, vorbeşti cu lume care ştie informaţii. Aşa că nu te mai miri la orice gherlă, pentru că ştii cum s-au angajat unii oameni la client. Şi mai ştii că în spatele multor branduri care comunică prost sunt nişte oameni care stau pe un post călduţ şi pur şi simplu nu vor să se agite. Ar putea mai mult, dar ce le iese din treaba asta?
in Casual stuff
Unele campanii stupide au nişte explicaţii extrem de simple
Dă-mi un ecler!
Cumpără de pe eMAG cu acest link
Ce mai zice lumea.
- hoinaru la EAFC 26: Rămâne cum am stabilit, aştept Black Friday
- Carmen la Ce de lucruri mişto s-au pierdut odată cu arhiva Trilulilu
- Cosmin la EAFC 26: Rămâne cum am stabilit, aştept Black Friday
- Violeta la Băieţii deştepţi de ieri şi de azi
- Lermontov din Iclod la Cumpăraţi chestii de pe Temu? (2025)
- Doxi la Ce de lucruri mişto s-au pierdut odată cu arhiva Trilulilu
- Donkeypapuas la Am descoperit o mare dezbatere legată de traducerile Harry Potter
- Dan la Cumpăraţi chestii de pe Temu? (2025)