O chestie extrem de simplă, care n-a necesitat decât o muncă de convingere dusă cu câţiva jucători din campionatul spaniol de fotbal. Odată convinşi jucătorii, cei de la UNICEV au făcut o mică campanie online care să ofere apoi un background pentru media pitching. Şi restul a fost viralizare.
Ce vrăji mai face UNICEF prin lume?
Dă-mi un ecler!
Cumpără de pe eMAG cu acest link
Ce mai zice lumea.
- Remington Steele la Mai nou, se vând şi mingile cu care s-a marcat
- Sandubell la Am atins limitele la plata parcării prin SMS
- Silviu la Sucursalele ING dispar, problemele apar
- hoinaru la Ce se întâmplă cu afilierea care se transformă în listă de favorite?
- Ciprian la Ce se întâmplă cu afilierea care se transformă în listă de favorite?
- vali la Ce se întâmplă cu afilierea care se transformă în listă de favorite?
- BogdaN la Oportunităţile ratate nu se mai întorc înapoi
- zgriptorul la Sucursalele ING dispar, problemele apar













1 comentariu. Leave new
[…] vazuta la Hoinaru, mi-a placut prea mult incat sa nu o […]