O chestie extrem de simplă, care n-a necesitat decât o muncă de convingere dusă cu câţiva jucători din campionatul spaniol de fotbal. Odată convinşi jucătorii, cei de la UNICEV au făcut o mică campanie online care să ofere apoi un background pentru media pitching. Şi restul a fost viralizare.
Ce vrăji mai face UNICEF prin lume?
Dă-mi un ecler!
Cumpără de pe eMAG cu acest link
Ce mai zice lumea.
- sibarit la Multe programe de loialitate sunt făcute doar ca să fie
- Cristian Banu la Îmi pare rău că dispare brandul Tazz
- Gascoigne la Puţină istorie cu Hawaii
- Radu-Mihai la Are cineva buletin nou?
- CapitanulPtk la Wendy’s deschide în România primele restaurante
- Stefan la Wendy’s deschide în România primele restaurante
- dojo la Cum a fost la prima ediție MarComm Nights
- Razvan C la Multe programe de loialitate sunt făcute doar ca să fie
1 comentariu. Leave new
[…] vazuta la Hoinaru, mi-a placut prea mult incat sa nu o […]