Deşi beau mai multă Coca-Cola şi prefer tot marketingul cu Moş Crăciun, nu pot să nu remarc cât de bine se mişcă Pepsi pe piaţa locală din România. În ultimii 4-5 ani au făcut nişte chestii spot-on, extrem de bine targetate, au adaptat mişto, au creat idei pentru piaţa de aici. Au şi dat-o în bară. Dar în final rămâi în cap cu nişte chestii pe care le-au comunicat.

Ia-ţi vara-n cap în 2013, Casa Lipton în 2014, iar anul ăsta concertul Vama început în Fabrica şi terminat la mare, în cadrul campaniei #spiritliber. Anul trecut n-au făcut mare lucru cu acel Pepsi Challenge, dar per total sunt pe plus. Foarte mişto experienţa pe care le-au oferit-o unor fani Vama. Mi-ar fi plăcut să retrăiesc anii studenţiei într-o noapte de-asta 🙂 (A se citi: când am văzut clipul m-am simţit bătrân).

O să se lase cu premii şi de data asta, felicitări!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu