Ieri am participat la lansarea oficială a catalogului IKEA 2017. Anul acesta direcţia globală de comunicare e legată de feminism, imperfecţiune, de renunţarea la marile aşteptări şi locul femeilor care nu e (neapărat) la cratiţă.
N-a fost neapărat genul meu de eveniment, dar apreciez că încearcă să vină cu ceva nou în fiecare an în ceea ce priveşte lansarea. Teoretic n-are ce să fie spectaculos la lansarea unei cărţulii cu mobilă şi accesorii.
Însă surpriza a venit anul ăsta chiar din catalog, care include câteva poveşti despre modul în care văd oamenii un cămin. Sunt interviuri cu oameni obişnuiţi, clienţi ai IKEA. Deci acum nu doar că te uiţi după canapele, dar dai din când în când şi de câte un articol interesant pe acolo. Totul face parte dintr-o direcţie de storytelling pe care am observat că a adoptat-o compania suedeză.
Cataloagele IKEA deja au pornit spre casele bucureştenilor, în Militari au ajuns chiar azi, dar dacă nu mai aveţi răbdare, îl puteţi vedea online aici. La fel ca în alţi ani, catalogul IKEA are o serie de chestii digitale pe care le puteţi descoperi dacă descărcaţi aplicaţia din Apple Store şi Play Store.