in Advertising/PR

„Am făcut un InstaStory ca să-ţi promovez brandul”

Olivia Munn e o actriţă relativ cunoscută pe care am remarcat-o în The Newsroom şi care recent a mai apărut prin X-Men şi alte câteva prostioare. Pentru că are 1,7 milioane de followeri pe Instagram, Booking.com s-a gândit să-i ofere o excursie în Insulele Turks şi Caicos pentru ea şi prietenele ei, cadou pentru aniversarea celor 37 de primăveri. 

O săptămână acolo costă vreo 10-15.000 de dolari într-o vilă pe malul mării, cu locuri pentru 9 persoane şi un peisaj superb. Dacă mai adăugăm şi vreun avion privat, ajungem la vreo 25.000 de dolari oferiţi de Booking.com.

De banii ăştia Olivia Munn a pus zeci de InstaStory-uri, 12 postări pe Instagram (şi a menţionat contul Booking.com în două din ele). Bonus, a obţinut şi nişte articole prin Daily Mail şi alte publicaţii online gen Maxim cu povestea aniversării ei mişto. Teoretic o singură postare oferea suficientă acoperire încât să justifice costurile respective. Am fost, am văzut, merci @BookingCom.

Dar nu, tipa a muncit de banii ăia, a făcut o grămadă de conţinut, a strâns tipele şi a băgat la înaintare pozele în costum de baie. 

Nu vreau să fiu răutăcios, dar comparaţi asta cu orice influencer de la noi care greu de tot se îndură să posteze un InstaStory pentru un produs de câteva sute de lei pe care l-a primit. Care îţi face o mare favoare că ţi-a postat ceva despre chestia aia /experienţa pe care i-ai oferit-o. Şi nu mă gândesc la ăia care au sute de mii de followeri, ci la diverşi cetăţeni care au strâns şi ei câteva mii de urmăritori şi consideră că lumea ar trebui să le stea la degetul mic. Un InstaStory e vizibil doar 24 de ore. Ce procent din urmăritorii ăia mulţi poate să vadă respectiva postare?

Serios, nimănui nu-i pasă de InstaStory-urile voastre, you better work for it dacă vreţi să primiţi chestii şi să fiţi luaţi în serios. Nimeni nu vă dă chestii gratis doar pentru că aţi prins ceva notorietate, este şi va rămâne mereu un schimb.

14 comentarii. Leave new

  • ești amuzant.

    Răspunde
  • Pot s-o iau pe Olivia Munn să fac campanii cu ea? Mi se pare că livrează.

    Răspunde
  • hai mane, pui lumea sa coboare de pe piedestal si sa coboare intre pulime?

    Răspunde
  • „păi da, de 25.000€ aș livra și eu”

    ps: nu merge abonarea la comentarii, nu primesc mail.

    Răspunde
    • Tnx! Încerc să-i dau de cap. E din server problema din câte îmi dau seama.

    • Înțeleg ce zici, totuși cred că articolul ăsta e mai mult scris din perspectiva agenției și mai puțin din cea a blogger-ului.
      1. Nu putem face comparații de influență și bugete, fiindcă suntem din galaxii diferite noi ăștia și Olivia cu booking.com. Și cu Cabral suntem din galaxii diferite, deși ne-am mai nimerit pe la evenimente sau campanii unii lângă alții.
      2. Cum zice Vali.
      tot 2. Și să fi mers pe banii ei, ar fi publicat mult, fiindcă locul e inspirațional și costumele de baie sexy.
      3. Apropo de ce zicea Simona pe facebook, postările care încep cu ”am primit” sau variațiuni de selfie etc sunt penibile, penibile, penibile. Dacă nu ai o informație utilă de comunicat în afară de noul și minunatul produs de pe piață, tot e penibil. Dacă faci asta săptămânal e și mai penibil. Să fim serioși, cei care practică sunt printre noi, mari bloggeri de altfel 😛
      4. Presstrip-urile sau orice fel de punguță înseamnă un schimb. De obicei, se semnează un contract. Însă întotdeauna clientul o să vrea mai mult decât e în contract.

    • Într-o notă deloc serioasă, am putea zice că acum surorile Kardashian sunt supărate într-un colţ că le strică d-alde Olivia Munn piaţa, cu postările ei multe pentru o nimica toată, nu? 😀 Alt nivel, aceleaşi probleme.

    • 5. dacă eu scriu pe o temă pe care a scris un alt blogger pe care îl citesc, mă dau peste cap de 12 ori să nu îi dau link. că linkurile sunt pentru proști, nu pentru miruna.

  • Schimbat pluginul, mailurile vin dar cu delay de vreo oră.

    Răspunde
  • Olivia Munn are 37 de ani?! :-O hawt!

    Răspunde
  • […] până le rupem în 14. La ce ne ajută și care este valoarea lor? În afară că oferă o oportunitate de a face bani unor băieți/fete cu mulți followerși? Aparent, dacă se folosesc cu ceva cap, pot aduce și […]

    Răspunde
  • […] articolul lui Alex și mă gândeam la oamenii care erau în online cu mult înainte de a intra noi, în 2009, și […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu