in Televiziune

Dolce Sport a murit, trăiască Telekom Sport!

Telekom a aliniat brandul televiziunilor cu telefonia mobilă şi celelalte servicii, într-o mişcare logică care ne confirmă planurile pe termen lung ale nemţilor. Pentru rebranding, Telekom a lucrat cu United Senses, o companie germană care s-a ocupat şi de rebrandingul Europa League!

Acum e clar că zvonurile privind închiderea canalelor de sport (sau reducerea numărului lor) a fost doar atât, un zvon.

Adevărul e că pachetul Euro 2016 i-a făcut pe mulţi să facă trecerea la Telekom TV sau să-l instaleze ca serviciu secundar (cum e şi cazul meu). Îmi povesteau anul trecut oamenii care au făcut instalarea că n-au avut niciodată o perioadă atât de aglomerată precum înainte de Euro, chiar dacă Dolce (pe atunci) transmitea deja de un sezon Champions şi Europa League.

Apropo de asta, 2017-2018 e ultimul sezon din contractul semnat de Telekom pentru competiţiile europene. De urmărit ce-o să facă DigiSport la negocierile de anul viitor şi care va fi strategia lor. DigiSport a pierdut anul ăsta şi Wimbledonul în defavoarea Eurosport, iar ceea ce-i mai salvează sunt competiţiile de tenis, campionatul Franţei şi emisiunile de comentarii. Deşi Telekom a adus mulţi specialişti în studio, mai pot îmbunătăţi mult lucrurile, feelingul meu şi al microbiştilor pe care îi cunosc e că pe Digi sunt analizele mai interesante în acest moment.

În schimb, de partea cealaltă, Dolc Telekom Sport are UCL şi UEL, share pe campionatul Spaniei, al României, pe Formula 1 şi, poate cel mai important, exclusivitate pe meciurile de duminică din Premier League, pe care le dau HD.

O altă veste bună e că dispare aplicaţia DolceSport, care mergea destul de prost şi se integrează totul în aplicaţia Telekom TV. Accesul la aplicaţia Telekom TV e gratuit pentru cei care au deja contract de televiziune „offline”, la fel şi cei care au servicii de telefonie mobilă de la Telekom. Cei care au doar telefonie fixă beneficiază de un preţ special de 1.3 euro pe lună pentru pachetul sport, în timp ce preţul „la liber” e de 3.2 euro cu TVA inclus.

7 comentarii. Leave new

  • Intr-adevar Telekom a facut o treaba buna cu mutarea asta.Erau multi care chiar nu stiau ca Dolce este al Telekom.Ceea ce era pacat sa nu profite de o asa notorietate.Pentru amatorii de sport din Romania este un adevarat lux sa primim asemenea programe la asa preturi.Am fost in concediu in Grecia si am cautat 2 ore un pub sa pot vedea Barca-Real.La liber, ca la noi? Exclus.Si in Italia la fel.Si eu le am pe ambele.Si parca in ultimul timp ma uit mai mult la Dolce.Pardon, Telekom sport.

    Răspunde
    • Cam lauda 🙂 Am gasit in Thassos pub in care era difuzat meciul Stelei din preliminariile UCL cu Partizan si nu ai gasit Barca – Real?

    • Ba da omule, am gasit dupa 2 ore de cautari.Scuza- ma, nu eram in Thassos! Stiu ca pentru unii romani Grecia inseamna Thassos.Nu pentru toti insa.

  • Digi au si ei F1, campionatul Spaniei si al italiei. Plus Belgia parca… In fine au destul de multe. Pentru mine Telekom Sport nu vine decat cu duminica de Premier League si bineinteles UCL.
    Am remarcat si eu trecerea de la dolce online al telekomtv marti seara in speranta ca or da ei meciul lui United. Momentan nemultumit de tranzitie pentru ca dupa 15 minute de instalat add-onuri de chrome si nu mai stiu ce alte pluginuri nu am reusit sa fac un canal sa si ruleze. Ramane de incercat din nou duminica cand e United Everton 🙂

    Răspunde
  • Ca de obicei la noi, o schimbare d-asta varzeste sistemul:

    https://i.imgur.com/SX3ixF9.png

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu