Ok, asta probabil că e una dintre cele mai crazy idei ale anului.

Pentru a sărbători 25 de ani de parteneriat cu Liverpool FC, oamenii de la Carlsberg s-au întrebat cum ar fi o bere cu gustul lui LFC. Şi cum ar putea s-o facă. 

Au băgat nebunia asta în Carlsberg Laboratory, i-au zis “The Red Hops Experiment” şi au început să construiască piesele de puzzle. Au luat sol de pe Anfield Road, au plantat hamei în el şi au expus acele plante la video-uri cu jocurile lui Liverpool din ultimii 25 de ani.  Non-stop, imagini de pe Anfield şi sunetul The KOP, plus interviuri cu Klopp, Gerrard şi alte legende ale clubului. 

Aşa că hamei-ul ăla are puţin din Liverpool FC în consistenţa lui. 

Sigur, e un PR stunt mai mult, e o chestie deşteaptă care marchează acest parteneriat (apropo, ştiaţi că cei de la Carlsberg au avut cel mai lung contract de sponsorizare pe tricouri din istoria Premier League: 18 ani consecutivi, între 1992 şi 2010?), dar asta n-o face mai puţin cool. Ce n-aş da pe o bere de-aia mică de colecţie!