E posibil să vă fi lovit deja de campania asta prin online. „Trăiască capra vecinului” este un demers iniţiat de PressOne. Ei au comandat un studiu la GfK din care a reieşit că invidia este, după credulitate, a doua trăsătură negativă a românilor. Conform acestui studiu invidia afectează 80% dintre români, aşa că PressOne şi-a propus să ne schimbe puţin mentalitatea în privinţa asta.
Mai întâi le-au mulţumit mai multor instituţii de media pentru tot ceea ce fac bine pentru presa din România. E vorba de ProTV, Europa FM, Times New Roman, Recorder și HotNews. Fiecare a primit câte o statuie cu o capră care face diverse activităţi. Unii oameni mai habotnici au crezut că au apărut simboluri sataniste prin Bucureşti, dar asta e altă poveste 😀
Rezultatele studiului sunt aici.
Recent a fost lansat şi un mini-documentar, 100 de ani de invidie la români. Pe lângă asta mai e şi o adaptare după melodia Perfect a celor de la Timpuri noi combinată cu ceva muzică electro-disco-ceva + alte materiale video.
Mişto demersul, se vede că s-a muncit mult. E de apreciat că presa face o campanie de orice fel, de la GSP cu „Ne pasă de sport. Poate prea mult” nu-mi aduc aminte să mai fi existat ceva similar iniţiat de vreo publicaţie sau vreun trust.
Ce nu m-am prins e de la ce brief s-a pornit, ce problemă de vizibilitate rezolvă campania asta pentru PressOne, e o campanie prea complexă pentru a fi făcută doar de fun.
3 comentarii. Leave new
gandul a luat si ceva premii.
Orice om știe că, dacă vrei să ai succes, trebuie să-ți dorești moartea caprei vecinului. Capitalism 101.
De exemplu tu, Hoinaru, mă îndoiesc că tu n-ai pe nimeni pe aria muncii tale sau sfera ta pe care de unde ai vrea să-i vezi cineva eșuând iar tu să le iei locul bănos.
În acest caz, faci sacrificiu cu capră/capre.
În mod normal nu cred în vorba aia cu „e loc pentru toată lumea”, însă în business-ul în care sunt, chiar aşa e.
Deci nu, niciodată nu mi-am dorit clienţii altcuiva.