E posibil să vă fi lovit deja de campania asta prin online. “Trăiască capra vecinului” este un demers iniţiat de PressOne. Ei au comandat un studiu la GfK din care a reieşit că invidia este, după credulitate, a doua trăsătură negativă a românilor. Conform acestui studiu invidia afectează 80% dintre români, aşa că PressOne şi-a propus să ne schimbe puţin mentalitatea în privinţa asta.

Mai întâi le-au mulţumit mai multor instituţii de media pentru tot ceea ce fac bine pentru presa din România. E vorba de ProTV, Europa FM, Times New Roman, Recorder și HotNews. Fiecare a primit câte o statuie cu o capră care face diverse activităţi. Unii oameni mai habotnici au crezut că au apărut simboluri sataniste prin Bucureşti, dar asta e altă poveste 😀

Rezultatele studiului sunt aici.

Recent a fost lansat şi un mini-documentar, 100 de ani de invidie la români. Pe lângă asta mai e şi o adaptare după melodia Perfect a celor de la Timpuri noi combinată cu ceva muzică electro-disco-ceva + alte materiale video.

Mişto demersul, se vede că s-a muncit mult. E de apreciat că presa face o campanie de orice fel, de la GSP cu “Ne pasă de sport. Poate prea mult” nu-mi aduc aminte să mai fi existat ceva similar iniţiat de vreo publicaţie sau vreun trust. 

Ce nu m-am prins e de la ce brief s-a pornit, ce problemă de vizibilitate rezolvă campania asta pentru PressOne, e o campanie prea complexă pentru a fi făcută doar de fun.